
Artificiële intelligentie
De collega’s van UGent hebben een uitgebreide website gemaakt met informatie over Artificiële intelligentie: Klik hier
De collega’s van UGent hebben een uitgebreide website gemaakt met informatie over Artificiële intelligentie: Klik hier
Het revalidatieproces voor neurale problemen (zoals een dwarslaesie) na een ongeval helpen ondersteunen door reactietijd te testen.
Dit project maakt deel uit van de volledige graadplanning opgesteld binnen STEM@school. Schakel, programmeer en regel hier zelf een elektromotor, start met de basis aan vectoren, leer grafieken ten volle te benutten en wees de snelste in eenvoudige of complexe verkeerssituaties al dan niet met flitspaal.
Graag veilig naar school met de fiets? Ontwerp hier zelf een systeem dat jouw fietsrit veiliger maakt door het gevaar op een botsing te signaleren.
Dit project daagt de leerlingen uit in een authentieke context en helpt hen nadenken hun ze duurzaam en met weinig moeite naar school kunnen fietsen.
Geen probleem! Veel mensen die met deze apparatuur werken, delen onze visie om materiaal te delen. Je kan dus heel wat vinden als je online
Dit project daagt leerlingen uit om zelf een stroomkring te maken met waarin verschillende energiebronnen de spanning leveren. Fossiele brandstoffen worden gesimuleerd door spierkracht van de leerlingen, zonne-energie wordt toegevoegd via zonnepanelen, en windenergie via een (eerder gemaakte) windmolen.
Design: Nelson en Margot De Saegher